niedziela, 22 lipca 2012

Odpowiedzi na komentarze

Przepraszam ,że wtrącam posta bez rozdziału c: ,ale chciałabym poświęcić go na odpowiedzenie na wasze komentarze ;)
* po pierwsze strasznie dziękuje za miłe słowa . Nawet nie wiecie jak one mnie motywują i pocieszają.
* po drugie wiem nie jestem utalentowaną pisarką i moje opowiadania nie są dobre ,ale staram się jak mogę - czytam je kilka razy , sprawdzam wszystkie błędy staram się doprowadzić je do perfekcji pod względem stylistycznym .
* po trzecie wiele osób myśli ,że te 5 wczorajszych rozdziałów ,które dodałam napisałam w ciągu jednego dnia . Niestety to mija się z prawdą . Nie chcę was zanudzać całą historią związaną z tym blogiem ,ale opowiadając w skrócie : rozdziały ,które dodałam pisałam od dłuższego czasu ( mam jeszcze pełno rozdziałów i sentencji ,ale nie są one dopracowane ) . Na początku pisałam to tylko i wyłącznie dla siebie nie miałam pojęcia ,że założę bloga o fremione i ,że ktokolwiek  przeczyta moje bazgroły . Dopiero po pewnym czasie , gdy miałam gotowe te 5 rozdziałów i podobały mi się one dałam je przeczytać mojej koleżance . To dzięki niej założyłam tego bloga i zaczęłam pisać dla innych a nie dla siebie . Dlatego proszę nie piszcie ,że zwracam mało uwagi na dopracowanie ich i ,że napisałam je byle napisać i by mieć spokój bo tak na prawdę pisałam je bardzo długo. ( Hah tak wiem znowu moje zdania się powtarzają i powracam do tego samego co pisałam na początku ,ale już taka jestem nie umiem inaczej , nie jestem humanistką i nie umiem jakoś super pisać , jeszcze raz przepraszam za wszystkie błędy i tak dalej.)

~~Nika~~

4 komentarze:

  1. A ja nie wiem kto wybierał ten nagłówek, bo były wiele lepsze. Trochę szkoda, ale nie jest źle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek wybrałam ja wraz z moim kolegą wiem ,że nie jest najlepszy ,ale gdy prosiłam o pomoc co do wybrania na różnych stronach o harrym potterze to były tylko po dwa komentarze. Poza tym nagłówek jest wybrany z myślą o tym jak zakończę pisanie mojego bloga ( może już niedługo to nastąpi).
    A co do twoich uwag to strasznie dziękuje za twoją opinię. Serio staram się poświęcać dużo czasu na sprawdzanie i doszlifowywanie mojego opowiadania by było w nim jak najmniej błędów ,ale nie zawsze mi się to udaje. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy napiszesz kolejne rozdziały? :c zaglądam tu często i widzę pustki - nie mam już co czytać! Pisz szybciej ;*
    Przy okazji zapraszam do mnie: fred-hermione-draco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam nic do zarzucenia :D jest idealnie jaak dla mnie ;) wczoraj trafiłam na twój blog i nei mogłam się oderwać , dosłownie czytałam wszystkie rozdziały i czekam na następny ;> pisz jak najszybciej , nie mogę się doczekać <33

    OdpowiedzUsuń